اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

الکترونیکی شدن تمام پرونده‌های تلفن ثابت مشتریان در سراسر کشور

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح فعالیت‌های این شرکت به منظور پیاده‌سازی و تحقق دولت الکترونیک گفت: پرونده‌ها و اطلاعات مربوط به تلفن ثابت مشتریان طی فرایند یکپارچه و متمرکزی در سراسر کشور از حالت کاغذی و فیزیکی به پرونده الکترونیک تبدیل می شود.

الکترونیکی شدن تمام پرونده‌های تلفن ثابت مشتریان در سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، سیدمجید صدری با بیان اینکه فعالیت‌های مجموعه مخابرات در ابعاد مختلف در جهت ساده‌سازی فرایندها و تحقق کامل دولت الکترونیک است، اظهار کرد: تمام خدمات ارائه شده به مشتریان در بخش‌های مختلف، شامل کلیه خدمات در مراکز امور مشتریان و دفاتر خدمات ارتباطی به صورت کاملا الکترونیکی و بدون نیاز به کاغذ انجام خواهد شد.

وی افزود: با تحقق این فرایند، خدمات ارائه شده، حتی بدون نیاز به امضاء و اثر انگشت به راحتی از طریق الکترونیکی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مراحل پیاده‌سازی پرونده الکترونیک در سراسر کشور شامل فازهای مختلفی است، به نحوی که این خدمات در پنج فاز طراحی شده که در فاز اول دریافت کپی شناسنامه و کارت ملی از مشتریان برای انجام امور مختلف در تمام مراکز امور مشترکین به صورت کامل حذف شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در تشریح هدف این پروژه عنوان کرد: حذف کاغذ و فرایندهای فیزیکی از فرایندهای فروش و خدمات، چه برای اشخاص حقیقی و چه برای اشخاص حقوقی، علاوه بر صرفه‌جوئی قابل توجه در مصرف کاغذ و کمک به حفظ محیط زیست در راستای توسعه پایدار و کاهش تردد، موجب ساده‌سازی فرایندهای ارائه خدمات به مشتریان خواهد شد. 

وی با اشاره به گستردگی حجم فعالیت الکترونیکی شدن تمام پرونده‌های تلفن ثابت گفت: در مسیر انجام این خدمت مهم، پرونده‌های بایگانی شده بسیاری از مشترکین نیز باید تعیین تکلیف شود و بدین منظور اطلاعات لازم در طول مراحل اجرائی کار از مشتریان ذی‌نفع اخذ خواهد شد.

صدری افزود: الکترونیکی شدن پرونده‌های تلفن ثابت برای تمام مشتریان شرکت مخابرات ایران اعم از حقیقی و حقوقی تا پایان سال آینده به طور کامل، عملیاتی و در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این خدمت مهم، تمام پرونده‌های الکترونیکی شده مشتریان، در هر استان وابسته به گستردگی خدمات، در یک تا سه نقطه تجمیع شده و امکان مدیریت متمرکز و دستیابی سریع به اطلاعات یا تغییر آن برای مشتریان از این طریق بسیار ساده‌تر از روش کنونی فراهم خواهد بود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه مهم و زیربنایی خدمت رسانی به مشترکین، بیشتر بخش‌های شرکت مخابرات ایران به ویژه امور مشتریان و حوزه فناوری اطلاعات با هم‌افزایی کامل، مراحل اجرایی را راهبری و به انجام می‌رسانند.

انتهای پیام/2330/72/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول